Štítky

neděle 11. června 2017

Narozeniny

V pátek jsem měla narozeniny. "Oslavila" jsem je výletem k zubařce s akutní bolestí zubu... jako dárek mi vyvrtala a vyčistila kanálky.Příští rok mi bude stačit kytka :-D

Od Klárky i manžela jsem dostala kytičku. Natrhanou na louce. Nejkrásnější kytka, kterou jsem dostala ♥

Trošku jsem bilancovala.... Co si přát k narozeninám? Nechci nic materiálního. Moc bych si přála zdraví pro celou svou rodinu a hlavně pro Adélku. Přála bych si, aby byla zdravá, aby si mohla hrát jako holčičky jejího věku. Toto přání se mi asi nesplní..... Přála bych si, abychom mohli dodělat střechu a podkroví, aby měla Adélka větší koupelnu, kde se bude lépe koupat. A abychom už dořešili elektriku v autě..... Přání za dost peněz.... Ale věřím, že během pár let vše bude... Dodělaný domeček, v němž bude mít Adélka svůj pokojíček a koupelnu, v níž bude dost místa na manipulaci s ní.

Další narozeniny slavíme v červenci... Adélka bude mít už 7. narozeniny ♥


Takhle krásně nám vykvetly muškáty ☼


letos pokvete i levandule :-)

kytička od mých miláčků ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat